我是什麼
我算什麼
一開始就是幻覺
早知道的
難過什麼
失望什麼

if you cared, you would have already.....
ok, forget about it, fine!!
what am I talking about?
it's still nothing, nothing and nothing
what the hell am I doing?
am I upset? am I angry? for what?
ha...
it's still nothing...

我在欺騙自己吧
不然要怎樣
我的確是在壓抑自己
如果我不這麼做
我會毀了一切...
夠了
別想了

我的三八心事ˊˋ
arrow
arrow
    全站熱搜

    ok0915 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()