爆好聽!不聽不行!歌者.音樂.歌詞都讓我感動到受不了


Within Temptation致命誘惑
All I Need


I'm dying to catch my breath
我此刻極需調緩吐納
Oh why don't I ever learn
喔!為何我未曾學會保持平常心
I've lost all my trust that I'm sure we try to
我已經失去所有信任感,相信我們正試著
Turn it around
挽回我對感情失望的心

Can you still see the heart of me
你仍能深知我心嗎?
All my agony fades away
內心所有苦痛都已逝去..
When you hold me in your embrace
當你擁我入懷時

Don't tear me down
莫令我心碎
For all I need
因我深深期盼
Make my heart a better place
使我心不再陷入絕境
Give me something I can believe
給我可相信的真情意
Don't tear me down
莫令我心碎
You've opened the door now
現在你已開啟我這心門
Don't let it close
莫再關上我心

He only had to go
他即將離我而去
I wish I could let it go
深盼我能輕鬆以對
I know that I'm only one step away
我知道只有一步之差
From turning around
就能美夢成真

Can you still see the heart of me
你仍能深知我心嗎?
All my agony fades away
內心所有苦痛都已逝去..
When you hold me in your embrace
當你擁我入懷時

Don't tear me down
莫令我絕望
For all I need
因我深深期盼
Make my heart a better place
使我心不再陷入絕境
Give me something I can believe
給我可相信的真情意
Don't tear it down
不要使這夢破滅
What's left of me
我可奢求的是
Make my heart a better place
使我心不再陷入絕境

I've tried many times but nothing was real
我已試過許多次,但無一是真心真意的

Make it fade away
讓這傷痛遠去吧....
Don't break me down
莫使我美夢成空

I want to believe that this is for real
我真想相信,這一切是真心真意
Save me from my fear
解除我心中恐懼
Don't tear me down
莫令我絕望

Don't tear me down
莫令我絕望
For all I need
因我深深期盼
Make my heart a better place
使我心不再陷入絕境


Don't tear me down
莫令我絕望
For all I need
因我深深期盼
Make my heart a better place
使我心不再陷入絕境
Give me something I can believe
給我可相信的真情意
Don't tear it down
不要使這夢破滅
What's left of me
我可奢求的是
Make my heart a better place
使我心不再陷入絕境

Make my heart a better place
使我心不再陷入絕境...

arrow
arrow
    全站熱搜

    ok0915 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()